sobota, 14 grudnia 2013

Już niedługo święta !

Hej, przepraszamy, że ostatnio nie było żadnego nowego posta. No, ale szkoła, wiec niestety bywa tak, że nie ma się czasu na nic. Do tego jeszcze roraty, bo u nas trzeba już zbierać podpisy do bierzmowania.
Ten tydzień był dla mnie trochę pracowity. Musiałam zrobić w pokoju świąteczne porządki i mam teraz wszytko takie czyste i posprzątane, że aż nie mogę się przyzwyczaić do takiego porządku. Założyłam lampki  i czeka mnie jeszcze pieczenie pierników. I jeszcze kupowanie prezentów. Już niedługo święta, lubię ten stan. Niedługo ubieranie choinki, potem sylwester , nowy rok. Chociaż w tym roku jakoś nie czuje tych świąt. Ale robię wszystko, żeby w końcu czuć tą atmosferę.
Życzę Wam radosnych świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku, bo nie wiem czy w tym roku jeszcze coś dodamy, no ale jak dodamy to najwyżej jeszcze raz będę życzyć Wam szczęśliwego Nowego Roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz