wtorek, 26 listopada 2013

Apollo ♥

Dzisiaj znowu prawie cały dzień spędziłam w łóżku. Niestety potem musiałam przebrnąć przez przepisywanie wszystkich zeszytów. To było straszne, nienawidzę tego z całego serca. Jak już wszystko ogarnęłam postanowiłam pobawić się z kotem. Ostatnio zastanawiam się kiedy on tak urósł i przytył. Pamiętam jak jeszcze był takim małym kotkiem. Apollo nie jest kotem takim jak inne, lubi spać w zlewie. Łasi się do wszystkiego do czego tylko można, a nawet do czego nie można. Łącznie z aparatem jak próbuję mu zrobić zdjęcie. Je wszystko i często cały wchodzi do worka z karmą. Ale i tak jest najlepszym kotałkiem na świecie !
 


1 komentarz:

  1. Jaki słodziak ! Mój Brykuś również jest wielkim żarłokiem ! :)
    Zapraszam na mój post, i zobacz jacy są podobni ! ; )

    http://eves-doll.blogspot.com/2013/11/moj-zwierzecy-przyjaciel-tag.html

    OdpowiedzUsuń