poniedziałek, 25 listopada 2013

Wracamy !

Na wstępie chciałam Was przeprosić, za to że tak dawno nic nie dodawałyśmy. To się zmieni, teraz już będziemy prawie codziennie coś dodawać. :)

Dzisiaj cały dzień leżałam w łóżku z herbatką i rozmyślałam o wszystkim ..

Na dworze jest już tak zimno, że nawet nie mam ochoty nigdzie wychodzić. Chociaż lubię zimę, pomimo tego, że zawsze zamarzam nawet jak mam dwa rękawy, czapkę, szalik i rękawiczki. Taki już mój los, ale lubię to, że zawsze kiedy wrócę do domu robię sobie gorące kakałko, przykrywa się kocykiem i włączam komputer. Kocham kuligi, łyżwy, narty i nawet rzucanie się kulkami ze śniegu. No i jeszcze zimą mam urodziny, więc to kolejny plus dla zimy !

Byłyśmy jeszcze niedawno na sesji w pięknym, drewnianym domku na moim osiedlu.Zdjęcia wyszły całkiem fajnie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz