niedziela, 19 stycznia 2014

Szarlotka *,*

Wczoraj postanowiłam upiec placek. Wybrałam szarlotkę, jest to moje ulubione ciasto. Jest bardzo proste do zrobienia, a smakuje wyśmienicie.
PRZEPIS :


Składniki : 
- 2 szklanki mąki tortowej

- 3/4 kostki margaryny
- 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 jajka
- 1/2 szklanki cukru
- cukier wanilinowy

- 6 dużych jabłek lub prażone jabłka Szarlotka ze słoika



Sposób przygotowania :


Wszystkie składniki prócz jabłek posiekać nożem i wyrobić ręką ciasto. Podzielić na 2 części.
  
Pierwszą cześć wyłożyć na blachę, następnie jabłka pokrojone w ósemki lub ze słoika. Posypać cynamonem.

Nałożyć drugą warstwę ciasta i włożyć do piekarnika. 

 Piec 40 minut w temperaturze 180 stopni.

Można podawać na ciepło z lodami.
Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia zdjęcia, ale moja szarlotka wyglądała mniej więcej tak, jak ta na zdjęciu

Życzę smacznego ! 

3 komentarze:

  1. Wygląda pysznie!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na konkurs http://fashionalexx.blogspot.com/2014/01/dressale-giveaway.html
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez ciebie głodna jestem :(
    Aż ślinka cieknie ... mniam
    http://everythingisdiffrent.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń