poniedziałek, 13 stycznia 2014

Tyle wygrać.

Moja wena twórcza do pisania postów natchnęła mnie latem a opuściła jesienią. Słomiany zapał ? Cała ja :)
Dopiero co zaczął się tydzień a ja już chce piątek (a kto nie ?. O.o ) Pamiętam ten stan w sierpniu w ostatni tydzień wakacji kiedy chciałam spotkać się już ze znajomymi ze szkoły . ( szczerze ? Oddałabym wszystko za wakacje ) W tym tygodniu zamówiłam czapkę #snapback na dole dawałam zdjęcia CHYBA tam jest. 
Ale facet który ją sprzedaje najwyraźniej leci ze mną w kuli :) Już w niedziele powinien wysłać mi e-mail'a z numerem konta (jeszcze go nie otrzymałam ) , ale będę cierpliwie czekać do jutra! Jeśli mi go nie wyśle sama się o niego upomnę :D  
Szkoła - Mam tu o niej  pisać ? przecież to straszne nudy. Każdy kto pisze o niej napisze wam to samo "masa sprawdzianów i 0 wolnego czasu. " :/  
Więc może coś o czym tu jeszcze nie pisałyśmy ?   MUZYKA yea ! To najlepsze co może być , bo przecież muzykę kocha każdy :3  
Ja osobiście słucham muzyki komercyjnej :)  ale również rapu <3 Od niedawna jestem uzależniona od Z.B.U.K.U zaraził mnie nim kolega :) a później ja Magde :D (buhahahahahha) 
Może wy napiszcie jakiej muzyki słuchacie , każdy ma inny gust. Fajnie przesłuchać muzykę która podoba się innym. A może znajdziemy w niej coś dla siebie , kto wie  <?> 
Jasiuu Dmitri <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz