czwartek, 9 stycznia 2014

Zimowe skarpety zawsze trendy :3

ZBUKU - Czuję to


Hej, dzisiaj cały dzień spędziłam w domu odpoczywając po szkole. To jest straszne, chodzimy do szkoły zaledwie kilka dni, a ja czuję się jakbym musiała tam uczęszczać miesiąc bez żadnej przerwy. Pociesza mnie fakt, że jeszcze tylko jeden dzień i weekend. Chciałam udać się na sesję w pewne piękne miejsce na dworze, ale niestety pogoda zmusiła mnie do pozostania w domu. Więc wstawiam Wam zdjęcia z sesji w moim pokoju : )
Na nogach mam moje ulubione ciepłe skarpetki. Są idealne na zimowe wieczory, które spędzam z kakałkiem, komputerem i pod moim ukochanym różowym kocykiem. 



Sweter - H&M
Spodnie - Diverse
Skarpety - no name



3 komentarze:

  1. wiedziałam, że te zdjęcie będzie ładne :3 boskie masz te skarpety :*

    OdpowiedzUsuń
  2. skarpeciochy super <3
    kliknełam obserwację,zaobserwujesz równiez i u nas?: )
    http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń