niedziela, 16 lutego 2014

Hejterzy ...


Igor Herbut "Wkręceni -- nie ufaj mi

U mnie świetnie, ostatnio wydarzyło się wiele rzeczy, które miały dla mnie duże znaczenie. Przygnębiają mnie myśli, że jutro znowu trzeba iść do szkoły. Masakra. Pamiętam jak dwa tygodnie temu cieszyłam się na myśl, że mamy wolne. To tak szybko zleciało, ehh . No, ale cóż, trzeba się uczyć, bo później w życiu będzie ciężko. Pewnie i tak nie będzie łatwo jeśli z pracą w naszym kraju będzie tak jak jest teraz. Pożyjemy, zobaczymy. Z reguły jestem człowiekiem optymistycznie nastawionym do życia, więc myślę, że wszystko się dobrze ułoży.


"Hejterzy nienawidzą rzeczy, których nigdy nie zdobędą oraz ludzi, którymi nigdy się nie staną "


Hejterzy to ludzie, którzy za wszelką cenę próbują Cię zniszczyć za to jaki jesteś, co robisz albo jak się ubierasz. Prawie zawsze są to ludzie, którzy Cię nie znają, wiedzą tylko jak wyglądasz.
Ostatnio naprawdę często idzie spotkać się z nieuzasadnionym krytykowaniem innych. To jest najgorsze, gdy ktoś hejtuje Cię bez żadnych podstaw.


Ja nie przejmuję się hejterami, szczególnie anonimowymi w internecie, myślę, że tak naprawdę nie mają odwagi. Zgrywają w internecie tzw. kozaków, a tak naprawdę to niedowartościowani ludzie, którzy poczują się lepiej, gdy będą myśleć, że ktoś kogo bezpodstawnie nie lubią, cierpi. 

3 komentarze:

  1. Też czasami przez myśl o chodzeniu do szkoły jestem wręcz załamana! :) Fajna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dobrze powiedziane na temat hejterow..
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze, hejterami nie ma co się przejmować :) Byli, są i będą, zwłaszcza w Polsce...

    OdpowiedzUsuń