niedziela, 2 lutego 2014

Hey :)

Ostatnio nie dodaje postów bo nie mam czasu. Ale  w końcu  mamy ferie ♥ 
Magda pojechała w góry a Monika siedzi w domku :c No ale to nic bo w Nakle n. N otworzyli lodowisko i razem ze znajomymi planujemy we Wtorek się na nie wbić ♥  Dziś jest najnudniejszy dzień mojego życia :c Ale postanowiłam go trochę rozruszać i zaraz przyjdzie do mnie Ola ♥  
 Od niedawana mamy bardzo ciekawe konferencje na Skype , w końcu udało nam się zebrać grupę osób które chcą gadać i nie mają problemów haha . Jest bardzo fajnie , dzięki moim kolegom zaczęłam korzystać z 6obcy , czasem wchodziłam tam ale nie tak jak teraz . Od kilku dni jestem tam codziennie po kilka godzin i śmieję się z ludzkiej głupoty. :) Poza tym poznałam bardzo spoko kolegę :) Jego opowieści doprowadzają wszystkich do płaczu ze śmiechu ŚWIETNY TYP :D  
Od poniedziałku postaram się dodawać post codziennie ,żeby Magda była ze mnie dumna :D

Od 3 dni katuje te piosenki ! :D  są świetnie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz