czwartek, 13 lutego 2014

Wróciłam !

Afrojack - The Spark ft. Spree Wilson

Jestem już w domu, dlatego tak jak obiecałam dodaję post. :) Postaram się w wielkim skrócie opisać Wam wyjazd. Chociaż będzie to bardzo trudne, bo było ciekawie i trochę się wydarzyło. 
Wycieczka była bardzo udana. Uwielbiam narty. Na szczęście pomimo braku śniegu w Zakopanem, stoki były naśnieżone i mogliśmy jeździć.
 Każdy wieczór spędzaliśmy w karczmie, najczęściej przy góralskiej muzyce. 


Jednego dnia wybraliśmy się na skocznię. Wjechaliśmy wyciągiem. Na początku było trochę strasznie, bardzo wysoko. Mój lekki lęk wysokości dał o sobie znać aczkolwiek było świetnie. Niezapomniane przeżycie. Widok z góry był przepiękny.

Oczywiście nie zabrakło spacerów po Krupówkach. Musiałam zaliczyć spacer po sklepach i straganach. 


  
 Kocham górski klimat. Tam zawsze coś się dzieje, jest co robić. Tam nie idzie się nudzić. Mogłabym tam mieszkać. Pewnie codziennie zachwycałabym się górskimi widokami, które znałabym już na pamieć.  

6 komentarzy:

  1. Zakopane<3 Uwielbiam tam jeździć <3
    Świetne zdjęcia! ;)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne!
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to miejsce, klimat, i widoki :) Super !! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaje do obserwowanych :) Zapraszam i do mnie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie bylam na nartach, mimo tego, że mszkałam swego czasu w górach w kolorado hahah :D moja nienawiść do śniegu jest za duża

    OdpowiedzUsuń
  6. oj widzę, że świetnie spędziłaś czas <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń